How covid 19 change the retail marketing landscape with a strong focus on the instore environment
Leo van de Polder (Shop Association)
11:30
Digitálna Transformácia Organizácií v Kontexte ITIL® 4
Miroslav Reiter (IT Academy)
12:00
BREAK TIME
12:30
Vínne predplatné ako COVID-proof biznis
Juraj Kadlec (Innovations)
13:00
Čo majú robiť firmy a vlády, aby porazili pandémiu nedôvery?
Peter Jančárik (Seesame)
13:30
Kraj sveta je bližšie, než si myslíte
Martin Kukoľ a Alexandra Pobjecká (Sociaslists)
14:00
Technológie v boji proti hoaxom
Martin Graca (FMK)
14:30
End of conference
ČAS (Time)
HLAVNÝ PANEL (MAIN PANEL)
Téma (Topic):
8:30
Otvorenie konferencie (Opening ceremony)
Príhovor dekanky FMK UCM v Trnave / Ľudmila Čábyová Príhovor predsedu TTSK Granátové jablko Mariána Matyáša Predstavenie časopisov FMK UCM v Trnave
9:00
Róbert Toman
Human Spark, Artificial Aid: The Real Creative Process
9:30
Ľubomír Tuchscher
Značky, ktoré sú dostupné pre všetkých
10:00
Prestávka (Coffee break)
10:30
Rastislav Zábojník
Mastery Learning pre Gen Z: Zodpovedné využívanie umelej inteligencie v školstve
11:00
Peter Šebo
AI mení svet
11:30
Andrej Winter
Marketéri by (ne)mali používať AI
12:00
Obed (Lunch)
13:30
Panelová diskusia
Hostia: Matej Cifra „Sajfa“ Martin Klementis Lucia Novanská Škripcová Zlatica Švajdová Puškárová
Moderátori: Branislav Oprala, Šimona Tomková
Kam kráča ľudstvo a kam umelá inteligencia?
15:00
Prestávka (Coffee break)
15:30
Sekcie (štúdio, zasadačka)
18:00
Raut spojený so spoločenským programom (Banquet with entertainment programme)
Sekcia 1 (štúdio) Garanti: Jana Radošinská, Lucia Novanská Škripcová, Tomáš Fašiang, Kusá Alena
Čas (Time)
Meno (Name)
Organizácia (Organisation)
Téma (Topic)
15:30
Petra Foretová
Filozofická fakulta Univerzity Palackého v Olomouci
The Image of Universities in Promotional Videos: Self-Presentation of Czech and Slovak Higher Education Institutions
15:50
Jana Přikrylová, Alena Kusá, Ladislav Pátík
Škoda Auto Vysoká škola, Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave
Opportunities and Threats of AI in Marketing and Communication in the Czech Republic and Slovakia
16:10
Rafał Leśniczak
Cardinal Stefan Wyszynski University in Warsaw Institute of Media Education and Journalism, Faculty of Theology
Selected Reflections on Media Image of Churches and other Religious Bodies in the Era of Artificial Intelligence
16:30
Jaroslav Světlík
Panevropská univerzita Praha Fakulta vysoká škola podnikání a práva
The Use of Artificial Intelligence in Healthcare Facility Communication as an Important Tool for its Branding
16:50
Anton Szomolányi
Paneurópska vysoká škola v Bratislave
Basics for Image Composition in Spherical Projection, Alternative: Creation of a communication form for Spherical 360-degree Projections in the Creation of a Popular-educational Documentary Film with an Emphasis on Non-Traditional Communication Procedures
17:10
Ondřej Roubal
Vysoká škola finanční a správní, a.s.
The Ambivalent Nature of Artificial Intelligence and the Solution of Moral Dilemmas of Autonomous Vehicles
17:30
Aneta Černáková, Jana Comová
Filozofická fakulta Univerzity Konštantína Filozofa v Nitre
The Creative Process in Advertising in the Creation of Text and Design: The Human factor Versus Artificial Intelligence
17:45
Łukasz Wojciechowski, Oliver Kohár, Michal Radošinský
Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave
Recepcia textu v digitálnom prostredí sociálnych médií: Prípadová štúdia – kampaň značky Zara
Sekcia 2 (zasadačka) Garanti: Hana Pravdová, Zora Hudíková, Peter Murár, Jana Galera Matúšová
Čas (Time)
Meno (Name)
Organizácia (Organisation)
Téma (Topic)
15:30
William Brach, Jakub Prokeš
Slovenská technická univerzita, FIIT, Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave
AI & Media in Slovakia: Challenges, Opportunities, Risks. Solution: AI News Agency Editor
15:50
Martin Kasarda
Paneurópska vysoká škola v Bratislave
Social Media in the Marketing of Books: Does Their Power Equal the Principle of Word of Mouth?
16:10
Krzysztof Stępniak, Marek Zając
Cardinal stefan Wyszynski University in Warsaw Institute of Media Education and Journalism
Artificial Intelligence and the Production of Documentary Films and Series. Support or Creativity?
16:30
Eva Karasova
Faculty of Electrical Engineering and Information Technology of the Slovak University of Technology
Adapting Education for Digital Natives: Understanding the Needs of Students of Humanities and Technical Disciplines
16:50
Nóra Julianna Gombos
Budapest University of Technology and Economics, Department of Management and Business Economics
Evaluation and Comparison of the Online Brand Identity of the Top Banks in the USA
17:10
Marek Štosel, Lucia Spálová
Inštitút manažmentu UCM v Trnave, Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave
Museum 4.0: Deep fake – Digital reincarnation of art?
17:30
Silvester Buček
Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, Fakulta masmediálnej komunikácie
Redefining the Boundaries of Games: A New Classification for Interactive Experiences
17.45
Michal Kabát, Juraj Kovalčík
Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave
Non-consensual Rhinoplasty: Causes and Consequences of the Acute Underrepresentation of Aquiline Noses in AI-Generated Images
Sekcia VEGA 1/0489/23: Inovatívny model monetizácie digitálnych hier v oblasti kreatívneho priemyslu Garanti: Hana Pravdová, Zdenko Mago
Čas (Time)
Meno (Name)
Organizácia (Organisation)
Téma (Topic)
13:00
Dinko Jukić
Trade and Commercial School “Davor Milas” Osijek
Digital Games and AI: Education, Ethics, and Culture
13:20
Zdenko Mago
Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave
Artificial Reality in Advertising – From Presentation to Generating: A Case Study from the Banking Sector in the Context of Digital Games
13:40
Veronika Šašalová, Miroslav Macák
Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave
Originality vs. Genericity of Digital Games. The Fall of Fall Guys after Corporate Buyout
14:00
Magdaléna Ungerová
Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave
Digital Games Industry and Political Correctness
14:20
Monika Cihlářová, Adam Kysler
Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave
Artificial Methods in the Monetization of Classic Games: Reviving Old Titles for a New Market
The conference program is in the process of preparation Program konferencie je v procese prípravy
We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. If you continue to use this site we will assume that you are happy with it.OkNoPrivacy policy