Programme

Live stream will be broadcast via this web, Facebook FMK UCM and YouTube FMK UCM.

Time TopicSpeaker
8:45Speech of the Dean
9:00Médiá v čase pandémiePeter Krajčovič (FMK)
9:30Covid-19 a jeho vplyv na slovenský maloobchodPavol Zajac, Júlia Klukanová (Nielsen)
10:00COVID a reklamaPavol Minár (Inspirations Minar)
10:30Zmenila pandémia spotrebné správanie Slovákov?Michal Mislovič (MEDIAN SK)
11:00How covid 19 change the retail marketing landscape with a strong focus on the instore environmentLeo van de Polder (Shop Association)
11:30Digitálna Transformácia Organizácií v Kontexte ITIL® 4Miroslav Reiter (IT Academy)
12:00BREAK TIME
12:30Vínne predplatné ako COVID-proof biznisJuraj Kadlec (Innovations)
13:00Čo majú robiť firmy a vlády, aby porazili pandémiu nedôvery?Peter Jančárik (Seesame)
13:30Kraj sveta je bližšie, než si myslíteMartin Kukoľ a Alexandra Pobjecká (Sociaslists)
14:00Technológie v boji proti hoaxomMartin Graca (FMK)
14:30End of conference
ČAS (Time)HLAVNÝ PANEL
(MAIN PANEL)
Organizácia (Organisation):Téma (Topic): 
8:00Registrácia (Registration)
8:30Otvorenie konferencie
(Opening of the conference)
9:00Andrej WinterKANTAR CZ s.r.o.AI v marketingovém výzkumu
9:30Martin WoskaTRIADAko je na tom AI v praxi po úvodnej vlne hypu
10:00Prestávka (Break)  
10:30Ľubomír TuchscherSlovenské združenie pre značkové výrobkyAko môžu byť slovenskí marketéri svetoví?
11:00Štefan VadoczNeopublic s.r.o.Využitie AI v prostredí komunikačných agentúr na Slovensku a vo svete
11:30Lucia ŠkripcováFMK UCM v TrnaveGenerovanie obrázkov – príležitosti a riziká
12:00OBED (Lunch)  
13:00Filip StruhárikDenník NAko AI (z)mení médiá
13:30Hana Jech, Marek MenkeDivino s.r.o.Prečo by ste (ne)mali vyhodiť vášho copywritera?
14:00Peter ŠeboPS:DigitalAI (z)mení marketing
14:30Prestávka (Break)  
15:00Sekcie (Sections)
18:00Raut

Sekcia marketingovej komunikácie / Marketing Communication Section
Garanti: Jana Galera Matúšová, Janka Beresecká, Vladimíra Jurišová

Čas (Time)Meno (Name)Organizácia (Organisation)Téma (Topic)
15.00Marek Štosel, Lucia SpálováUniverzita Konštantína Filozofa v Nitre, Filozofická fakulta Inovatívne technológie v kontexte revitalizácie art marketingovej komunikácie v kultúrnych inštitúciách.
15.20Krzysztof StępniakCardinal Stefan Wyszynski University in Warsaw, Institute of Media Education and Journalism Artificial intelligence and online advertising
15.40Jakub Horváth, Radovan Bačík, Martin Rigelský Prešovská univerzita v Prešove, Fakulta manažmentu, ekonomiky a obchoduIdentification of significant aspects in the importance of online shopping between men and women and their consumer preferences in the context of e-commerce
16.00Erika Loučanová Technická univerzita vo Zvolene, Drevárska fakultaImplementation of Artificial Intelligence in the Innovation Process as a Tool for the Future of Today
16.20Ladislav Pátik, Alena Kusá  University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, Faculty of Mass Media CommunicationAI – the theory and practice in contemporary marketing communications
16.40Rastislav Zábojník University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, Faculty of Mass Media CommunicationRola ľudského kapitálu v kontexte transformácie digitálnej ekonomiky 

Sekcia masmediálnej komunikácie  / Mass Media Communication Section
Garanti: Zora Hudíková, Ján Višňovský, Martin Solík

Čas (Time)Meno (Name)Organizácia (Organisation)Téma (Topic)
15.00Marianna Uherková Slovenská technická univerzita, Fakulta elektrotechniky a informatiky, Inštitút komunikácie a aplikovanej lingvistikyNavigating the Digital Age: Exploring Effective Teaching and Learning Approaches for University Students
15.20Rafał LeśniczakCardinal Stefan Wyszynski University in Warsaw, Faculty of Theology, Institute of Media Education and JournalismMediatization of religion in the context of Artificial Intelligence
15.40Tatiana Leporis, Lucia SpálováUniverzita Konštantína Filozofa v Nitre, Filozofická fakulta, Katedra masmediálnej komunikácie a reklamySociálny aktivizmus značiek vo veku umelej inteligencie (AI)
16.00Masika James Kenyatta UniversityPublic Private partnership policy implementation 
16.20Ľuboš Greguš University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, Faculty of Mass Media CommunicationGatekeeping in News Agency – How the „Pre-selection“ of News for Media Is Made 
16.40Tomáš FarkašUniversity of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, Faculty of Mass Media CommunicationUsing A.I. for generation of visual references in digital games from the perspective of sound design
17.00Katarína Fichnová, Lukasz Wojciechowski, Rastislav Zábojník Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, Univerzita sv. Cyrila a Metoda v TrnaveMetodologické problémy identifikácie miery kreativity AI “aneb ako zmerati kreativitu v inteligencii – umelej”