Programme
25. 10. 2022

Live stream will be broadcast via this web, Facebook FMK UCM and YouTube FMK UCM.

Time TopicSpeaker
8:45Speech of the Dean
9:00Médiá v čase pandémiePeter Krajčovič (FMK)
9:30Covid-19 a jeho vplyv na slovenský maloobchodPavol Zajac, Júlia Klukanová (Nielsen)
10:00COVID a reklamaPavol Minár (Inspirations Minar)
10:30Zmenila pandémia spotrebné správanie Slovákov?Michal Mislovič (MEDIAN SK)
11:00How covid 19 change the retail marketing landscape with a strong focus on the instore environmentLeo van de Polder (Shop Association)
11:30Digitálna Transformácia Organizácií v Kontexte ITIL® 4Miroslav Reiter (IT Academy)
12:00BREAK TIME
12:30Vínne predplatné ako COVID-proof biznisJuraj Kadlec (Innovations)
13:00Čo majú robiť firmy a vlády, aby porazili pandémiu nedôvery?Peter Jančárik (Seesame)
13:30Kraj sveta je bližšie, než si myslíteMartin Kukoľ a Alexandra Pobjecká (Sociaslists)
14:00Technológie v boji proti hoaxomMartin Graca (FMK)
14:30End of conference
ZRKADLOVÁ SÁLA TÉMA
08:00 – 08:30Registrácia 
08:30 – 09:00Otvorenie  
 Príhovor dekanky 
 Príhovor rektorky 
 Odovzdávanie ceny Granátové jablko Mariána Matyáša 
09:00 – 12:00 HLAVNÝ PANEL I.  
 Zuzana Martináková, Oľga DúbravskáMultiplatformová žurnalistika
 Andrej WinterCannes Lions: Five themes for marketing professionals
 Matej GyarfášPrečo vstúpiť do metaverse už teraz?
 Simona MičováPodcasty rádia Expres
 Katarína RemiašPR ako PRiorita. Aké sú atribúty úspešného PR?
 Veronika BoškováBrand Archetypy a ich využitie v marketingu
12:00 – 13:00 OBEDNÁ PRESTÁVKA  
13:00 – 15:00 HLAVNÝ PANEL II. 
 Marián Hains, Martin BělíkAj analógový marketing môže byť sexy!?
 Adrián JuráčekThe same but different (To isté, ale inak)
 Jana Přikrylová
Ladislav Pátík
Online nakupování, služby a reklama ve svéte postkovidových zmén
 Jana BalážováNový prístup ku komunikácii v 21. storočí: Empatia ako základný pilier komunikácie a ľudskej evolúcie
 Adriana SečkárováAko zvýšiť prirodzene návšetvnosť a potenciál vyhľadávania Vašej stránke v Google
 Pavol Minár, Martin HýroššAko veľká banka komunikuje s malými ľuďmi – prípadová štúdia SLSP
 Jakub ŠimkoRola odporúčacích algoritmov sociálnych médií v šírení dezinformácií
15:00 – 15:30Coffe break 
18:00 – 21:00 Spoločenský raut  
SEKCIA MARKETINGU ŠTÚDIO  
15:30 – 17:50   
 Michal HalaškaSilesian University in Opava a School of Business Administration in KarvináBrands, products and advertising in metaverse
 Radka BauerováSlezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMetaverse opportunities from the perspective of consumer segments
 Karolína VodičkováUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědBeyond streaming: fandom and virtual world experience
 Jan Šíma, Daniel OpelíkUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuThe use of eye-tracking technology in sports marketing
 Václav Kupec, Martin SmetanaVysoká škola finanční a správní v PrazeKomunikační výzvy auditních reportů
 Filip SekanUniversity of Ss. Cyril and Methodius in Trnava/Faculty of Social SciencesAnalysis of Public Engagement with NFTs
 Daniel Kvíčala Silesian University in Opava – School of Business Administration in KarvinaHow covid-19 influenced shopping behaviour and lifetime value of customers on e-shops
SEKCIA MASMEDIÁLNAZASADAČKA  
15:30. 17:50   
 Nataliya PanasenkoUniverzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, Fakulta masmediálnej komunikácieSyrian civil war as hard news in media space
 Zuzana SlušnáPrešovská univerzita v Prešove, Filozofická fakulta, Inštitút estetiky a umeleckej kultúryKultúrni aktéri a kultúra 3.0: možnosti, príležitosti, riziká a výzvy. Cultural actors and Culture 3.0: possibilities, opportunities, risks and challenges.
 Daniel Šmatlánek Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, Fakulta sociálnych viedKomunálne a regionálne voľby 2022 v médiach
 Marek ChovanecUniversity of st. Cyril and Methodius, Faculty of social sciences, Katedra politických viedPolitics, media and youth
 Rastislav ZábojníkUniverzita sv. Cyrila a Metoda, Fakulta sociálnych viedStability and continuity of family business during economic recession in Slovakia
 Zuzana BelkováUniverzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, Fakulta masmediálnej komunikácieRozhlasová hra ako virtuálny svet vymodelovaný zvukovými prostriedkami
 Anna Paulína JelínkováUniverzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, Fakulta masmediálnej komunikácieParticipačná kultúra pohľadom fanúšikov
Po programe nasleduje spoločný raut.