Programme

Live stream will be broadcast via this web, Facebook FMK UCM and YouTube FMK UCM.

Time TopicSpeaker
8:45Speech of the Dean
9:00Médiá v čase pandémiePeter Krajčovič (FMK)
9:30Covid-19 a jeho vplyv na slovenský maloobchodPavol Zajac, Júlia Klukanová (Nielsen)
10:00COVID a reklamaPavol Minár (Inspirations Minar)
10:30Zmenila pandémia spotrebné správanie Slovákov?Michal Mislovič (MEDIAN SK)
11:00How covid 19 change the retail marketing landscape with a strong focus on the instore environmentLeo van de Polder (Shop Association)
11:30Digitálna Transformácia Organizácií v Kontexte ITIL® 4Miroslav Reiter (IT Academy)
12:00BREAK TIME
12:30Vínne predplatné ako COVID-proof biznisJuraj Kadlec (Innovations)
13:00Čo majú robiť firmy a vlády, aby porazili pandémiu nedôvery?Peter Jančárik (Seesame)
13:30Kraj sveta je bližšie, než si myslíteMartin Kukoľ a Alexandra Pobjecká (Sociaslists)
14:00Technológie v boji proti hoaxomMartin Graca (FMK)
14:30End of conference
ČAS (Time)HLAVNÝ PANEL
(MAIN PANEL)
Téma (Topic):
8:30Otvorenie konferencie (Opening ceremony)Príhovor dekanky FMK UCM v Trnave / Ľudmila Čábyová
Príhovor predsedu TTSK
Granátové jablko Mariána Matyáša
Predstavenie časopisov FMK UCM v Trnave
9:00Róbert TomanHuman Spark, Artificial Aid: The Real Creative Process
9:30Ľubomír TuchscherZnačky, ktoré sú dostupné pre všetkých
10:00Prestávka (Coffee break)
10:30Rastislav ZábojníkMastery Learning pre Gen Z: Zodpovedné využívanie umelej inteligencie v školstve
11:00Peter ŠeboAI mení svet
11:30Andrej WinterMarketéri by (ne)mali používať AI
12:00Obed (Lunch)
13:30Panelová diskusia

Hostia:
Matej Cifra „Sajfa“
Martin Klementis
Lucia Novanská Škripcová
Zlatica Švajdová Puškárová

Moderátori:
Branislav Oprala, Šimona Tomková
Kam kráča ľudstvo a kam umelá inteligencia?
15:00Prestávka (Coffee break)
15:30Sekcie (štúdio, zasadačka)
18:00Raut spojený so spoločenským programom (Banquet with entertainment programme)

Sekcia 1 (štúdio)
Garanti: Jana Radošinská, Lucia Novanská Škripcová, Tomáš Fašiang, Kusá Alena

Čas (Time)Meno (Name)Organizácia (Organisation)Téma (Topic)
15:30Petra ForetováFilozofická fakulta Univerzity Palackého v OlomouciThe Image of Universities in Promotional Videos: Self-Presentation of Czech and Slovak Higher Education Institutions
15:50Jana Přikrylová, Alena Kusá, Ladislav PátíkŠkoda Auto Vysoká škola,
Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave
Opportunities and Threats of AI in Marketing and Communication in the Czech Republic and Slovakia
16:10Rafał LeśniczakCardinal Stefan Wyszynski University in Warsaw Institute of Media Education and Journalism, Faculty of TheologySelected Reflections on Media Image of Churches and other Religious Bodies in the Era of Artificial Intelligence
16:30Jaroslav SvětlíkPanevropská univerzita Praha Fakulta vysoká škola podnikání a právaThe Use of Artificial Intelligence in Healthcare Facility Communication as an Important Tool for its Branding
16:50Anton SzomolányiPaneurópska vysoká škola v BratislaveBasics for Image Composition in Spherical Projection, Alternative: Creation of a communication form for Spherical 360-degree Projections in the Creation of a Popular-educational Documentary Film with an Emphasis on Non-Traditional Communication Procedures
17:10Ondřej RoubalVysoká škola finanční a správní, a.s.The Ambivalent Nature of Artificial Intelligence and the Solution of Moral Dilemmas of Autonomous Vehicles
17:30Aneta Černáková, Jana ComováFilozofická fakulta Univerzity Konštantína Filozofa v NitreThe Creative Process in Advertising in the Creation of Text and Design: The Human factor Versus Artificial Intelligence
17:45Łukasz Wojciechowski, Oliver Kohár, Michal RadošinskýFakulta masmediálnej komunikácie UCM v TrnaveRecepcia textu v digitálnom prostredí sociálnych médií: Prípadová štúdia – kampaň značky Zara

Sekcia 2 (zasadačka)
Garanti: Hana Pravdová, Zora Hudíková, Peter Murár, Jana Galera Matúšová

Čas (Time)Meno (Name)Organizácia (Organisation)Téma (Topic)
15:30William Brach, Jakub ProkešSlovenská technická univerzita, FIIT, Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v TrnaveAI & Media in Slovakia: Challenges, Opportunities, Risks. Solution: AI News Agency Editor
15:50Martin KasardaPaneurópska vysoká škola v BratislaveSocial Media in the Marketing of Books: Does Their Power Equal the Principle of Word of Mouth?
16:10Krzysztof Stępniak, Marek ZającCardinal stefan Wyszynski University in Warsaw Institute of Media Education and JournalismArtificial Intelligence and the Production of Documentary Films and Series. Support or Creativity?
16:30Eva KarasovaFaculty of Electrical Engineering and Information Technology of the Slovak University of TechnologyAdapting Education for Digital Natives: Understanding the Needs of Students of Humanities and Technical Disciplines
16:50Nóra Julianna GombosBudapest University of Technology and Economics, Department of Management and Business EconomicsEvaluation and Comparison of the Online Brand Identity of the Top Banks in the USA
17:10Marek Štosel, Lucia SpálováInštitút manažmentu UCM v Trnave,
Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave
Museum 4.0: Deep fake – Digital reincarnation of art?
17:30Silvester BučekUniverzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, Fakulta masmediálnej komunikácieRedefining the Boundaries of Games: A New Classification for Interactive Experiences
17.45Michal Kabát, Juraj Kovalčík Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v TrnaveNon-consensual Rhinoplasty: Causes and Consequences of the Acute Underrepresentation of Aquiline Noses in AI-Generated Images

Sekcia VEGA 1/0489/23: Inovatívny model monetizácie digitálnych hier v oblasti kreatívneho priemyslu
Garanti: Hana Pravdová, Zdenko Mago

Čas (Time)Meno (Name)Organizácia (Organisation)Téma (Topic)
13:00Dinko JukićTrade and Commercial School “Davor Milas” OsijekDigital Games and AI: Education, Ethics, and Culture
13:20Zdenko MagoFakulta masmediálnej komunikácie UCM v TrnaveArtificial Reality in Advertising – From Presentation to Generating: A Case Study from the Banking Sector in the Context of Digital Games
13:40Veronika Šašalová, Miroslav MacákFakulta masmediálnej komunikácie UCM v TrnaveOriginality vs. Genericity of Digital Games. The Fall of Fall Guys after Corporate Buyout
14:00Magdaléna UngerováFakulta masmediálnej komunikácie UCM v TrnaveDigital Games Industry and Political Correctness
14:20Monika Cihlářová, Adam KyslerFakulta masmediálnej komunikácie UCM v TrnaveArtificial Methods in the Monetization of Classic Games: Reviving Old Titles for a New Market